onsdag 10. november 2010

Her er noen opplysninger om tingene jeg har sydd



Dette er kjoler sydd i "genserfasong" i en elastisk bomullsjersey kvalitet. De har applikerte motiver. Plaggene kan vaskes i maskin på 40 grader.

Fåes i utgangspunktet i 3 størrelser, Small, Medium og Large. Det tilsvarer ca. 34-36, 38-40 og 42-44.
Jeg lager de 3 størrelsene i 2 utgaver, en innsvinget og en rett modell.
Om ønskelig kan jeg sy størrelser utenom dette etter mål.

Jeg kan også sy andre typer plagg på bestilling.

Fargene som er tilgjengelig kan sees her:

Prisen vil komme an på mengden applikasjon, ca. fra
Kr 1000,- til Kr 2000,-
En helt enkel kjole uten applikasjon kommer på 600,-
En stor samisk sol, samisk rein eller 4 poter kommer på 400,- i tillegg.
Hundespann med 3 hunder foran kommer på 800,- i tillegg.
Hundespann rundt hele med 7 hunder kommer på 1200,- i tillegg.
Genser med hundepoter eller motiv på brystet kommer på 750,-
Tillegg for hette 200,-
Eventuelle andre plagg må jeg beregne prisen enkeltvis.

Herrevester i ull med applikasjoner foran og bak vil komme på ca. 1500,-

(Eventuell frakt kr 68,-  kommer i tilegg)

Jeg kan kontaktes på e-post unnijon@yahoo.com

Eller tlf 97129554








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar